Have an account?

Fırat Altunmeşe Röportajı



Kaçak Gelinler`in Can`ı Fırat Altunmeşe ile röportaj yaptık...
İnanın kendisini çok severim ve çokta başarılı buluyorum...
Keyifle okumalar...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk









1.Kısaca Fırat Altunmeşe kimdir ?


16 mart 1990 ` da İstanbul da doğdum. Üniversitede sinema tv bölümünde 2 yıl okuduktan sonra okulu bıraktım. 2 sene craftan oyunculuk dersleri aldım.



2. Oyunculuk yapmaya ne zaman karar verdin ? O an düşüncelerin neydi ?


Çocukluğumdan beri istiyordum aslında ama hep ertelemiştim kafamda. Üniversitede sınıfta kalınca karar verdim. Sadece gerçek hayalimin peşinden gidecektim buda oyunculuk ve müzikti...



3.Yer aldığın projeler ?

Yakın arkadaşım,  Metin Akdülger` in “Kahraman ve Bensiz” filmlerinde figüran denecek kadar az rol aldım. Ondan sonra Melis Balkan`ın kısa filmi Ahmet`i çektik. Daha sonra Gencturkcell reklam filmi. İlk televizyon projem Vicdan daha sonra Kaçak Gelinler.



4.İleriye dönük hedeflerin neler ? Oyunculuğa devam edecek misin ? Oyunculuk dışında yapmak
istediğin bir meslek var mı?

Hedef demeyelim ama hayallerim var. Ama dizi konusuysa bir gün Gülse Birsel komedisinde yer almayı çok isterim. Oyunculuk ve müzik hayat boyu yapmak istediğim iki şey…



5. Kaçak Gelinler hayatına nasıl girdi ? Neden kabul ettin.

Vicdan dizisinden sonra böyle romantik komedi tadında bir işte yer almak istedim. Güzel de oldu çekerken çok eğleniyoruz.




6.Dizide Can karakterine hayat veriyorsun. Benzeyen yönleriniz var mı? İzlemediğimizin dışında Can aslında nasıl bir karakter ? 

Sevdiklerini düşünen  koruyan ve biraz da kıskanç bir yapısı  var bu yönlerimiz benziyor.




7.Set ortamınız nasıl ? Sette en çok kiminle vakit geçirmek hoşuna gidiyor ?

Valla ekibimiz çok keyifli hem çalışıyoruz hem ağlıyoruz.. Sette gerçekten herkes herkesle vakit geçiriyor. Ama set dışında Furkan ve Fırat`la daha çok görüşüyorum tabii.






8.Kendi dizini izlemeye fırsat buluyor musun ? 

Açıkcası bazen çalışmaktan izlemeye vaktim olmuyor ama daha sonra internetten izliyorum boş günümde..




9.En sevdiğin kadın oyuncular kimler ?


Demet Akbağ , Demet Evgar , Binnur Kaya aklıma gelen ilk isimler.  Daha da beğendiklerim vardır tabii…



10.Sence Aşk nedir ? Ve aşık olunca nasıl biri olursun.

Aşk`ın tanımı herkese göre değişir. Uzun ve ince bir konu şimdi girmeyelim (Gülüyor) Ben aşıkken nasıl hissederim unutmuşum.  Ama çok hassaslaştığımı bilirim. Bu hem iyi hem kötü bir şey.


11.Küçükte olsa sırların var mıdır ?

Herkesin sırları vardır tabii…


12.Dedikoducu Çocuğu takip ediyorum çünkü.............................................................

Bizim Fırat Albayram söylemişti ilk. “Bu çocuğu geri  takip et  bak ne derse çıkıyor” diye. Ondan sonra twitter arkadaşı olduk… :)




13.Birini etkilemek istersen neler yaparsın ?

Her zaman kendim olurum fazladan bir şey yapmam etkilemek için . Etkilenir etkilenmez o karşı tarafın bileceği iş.


14.Müziğin hayatındaki yeri ve önemi nedir ?

 Müzik olmadan hayat çekilmez buna gerçekten inanıyorum. Müzik ruhun gıdası derler ya doğru derler. :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Fırat Altunmeşe'yle röportaj yaptığın için çok teşekkür ederiz dedikoducu :D Seviyoruz senii :)

Unknown dedi ki...

Oyyy yerim

Zeynep dedi ki...

Çok güzel bir röportaj olmuş.

Adsız dedi ki...

Seni çok seviyom sero

Yorum Gönder