Have an account?

Arzu Gamze Kılınç Röportajı



İntikam`ın Şahikası başarılı oyuncu benimde çok sevdiğim Arzu Gamze Kılınç ile röportaj yaptık...
Buyrun bakalım...

"ŞAHİKA MELEK Mİ? YOKSA ŞEYTAN MI?"


Xoxo
Dedikoducu Çocuk


1.Kısaca Arzu Gamze Kılınç kimdir ?

Kısaca herkes gibi biridir işte... Sevgilidir, abladır, evlattır, arkadaştır.





2.Oyunculuk hikayenizi merak ediyorum. Nasıl başladı? Nasıl karar verdiniz?

Hep söylüyorum, kardeşimi götürdüğüm bir çocuk oyununun sonunda oyuncular selamda biz alkışlarken içimden bir ses çok güçlü bir şekilde "Ben orda olmalıyım" dedi... Karşıma çıkan ilk fırsatı değerlendirdim ve bir çocuk oyunu ile turnede buldum kendimi.





3.Oyunculuğunuzun ilk yıllarına dönersek o heyecan hala var mı içinizde?

Aynı heyecan yok tabii... Başka türlü bir hal aldı. İlk zamanlar "yapabilecek miyim acaba?" şeklinde bir gerilimle karışıktı, şimdi ise "Acaba nasıl olacak?" diye bir merakla karışık...




4.Yer aldığınız projeler severek izlediğim projeler hep. Bir projede yer alma kararlarınızdan ilk`i nedir?

Çok etken var tabii ama ilki sanırım hikaye.





5.İntikam`a dönmek istiyorum. "Şahika" dan memnun musunuz?

Evet. oynaması çok keyifli bir karakterdi. Ama hayat ona zor... Çok ciddiye alıyor hayatı. Artık vedalaşıyorum onunla, final çekiyoruz.




6.Bu sezon ratinglerde biraz düşüş vardı sebebi sizce neydi?

Genel olarak televizyon dünyasında bir sallantı var bu sezon. Çok güzel ve büyük işler bile yer bulamadı reyting sıralamasında. Ölçüm sisteminin çok payı var.




7.Şahika çok sevdiğim bir karakter. Onunla ilgili son bir soru daha soracağım. Şahika Şeytan mı? yoksa bir Melek mi?

Şahika ne melek ne de şeytan, herkes gibi ikisini de barındıran bir ademevladı. Ona sorarsanız Melek tabii:) Kim ben şeytanım der ki!




8.Hayatımın sonuna kadar.............. olacağım.

Sakin:)




9.Favori parfümünüz?

Kullanmıyorum...




10. En beğendiğiniz renk?

Siyah




11.Yerli yada Yabancı dizi izliyor musunuz?

Evet, fırsat buldukça hepsini izlemeye çalışıyorum.





12.Oyuncu olmayı düşünenlere bir tavsiyede bulunsanız bu ne olurdu?

Tavsiyelerle oyuncu olunmaz, herkes kendi yolunu çizer. Bu işin tek formülü "kendin olmak"





13. Boş günlerinizde neler yaparsınız. Nasıl vakit geçirirsiniz?

Aslında pek boş günüm olmuyor, set dışında dersler var... Boşluk bulduğumda oyun ve film izlerim. Ailem ve arkadaşlarımla vakit geçiririm.




14. Dizi süreleri sizce uzun mu? Ekip olarak kaç saat çalışıyorsunuz?

Uzun tabii... Bence seyirci de sıkılıyor artık. Hikayeler tıkanıyor. Biz şanslı bir ekiptik. Koşullarımız gayet insani idi. İşini çok iyi yapan müthiş bir ekiple çalıştım, hepsine ayrı ayrı teşekkür borçluyum.



15.Dedikodu hayatımızın içinde hiç dedikodu yapmadım diyebilir misin? 

Kim diyebilir ki:)

0 yorum:

Yorum Gönder