Have an account?

Serenay Aktaş Röportajı



Çok sevdiğim Serenay Aktaş ile güzel bir röportaj yaptık...
İçtenliği ve samimiliği harika...
Keyifli okumakalar dedikoducular...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk





1. Serenay Aktaş kimdir ? Kendinden kısaca bahseder misin ?

Serenay; Kendi halinde, her şeyin bir zamanı ve her şeyin bir sınırı olduğunu düşünen, genelde burcu gereği (Terazi) her şeyi dengelemeye çalışan, otasını bulan, hayal kuran, dünü de yarına da sık sık düşünen, dışardan görünenin ve tahmin edilenin aksine sıradan bir yaşam süren, maneviyatına önem veren, sakin, sabırlı ve çılgın, asi ama sulugöz, oldukça kararsız, olumsuz olaylar üzerinde pek durmayan, genelde pozitif, insanlarda ilk dikkat ettiği şey samimiyet olan, kameraya, spora, özellikle de futbola aşık, her adımını annesini ve ailesini düşünerek atan, hayallerinin peşinde koşan bir genç kız işte.


2. Serenay Aktaş neler yapar ? 

Valla hem okul, hem oyunculuk, hem futbol derken son zamanlarda sunuculuk yaptım, aynı zamanda alt metni genellikle "her koşulda şükredebilmek&yaşam mücadelesi" olan şiir süsü verilmiş düz yazılar da yazarım.




3. Oyunculuk kariyerin nasıl başladı ?

2011 yılından beri çabalıyorum, o yıl oyunculuğa başladım, ilk olarak Kanıt dizisinde 5 bölüm olay yeri inceleme ekibi olarak rol aldım, her bölüm 3-5 tane repliğim vardı. Ardından Umut Yolcuları, Yahşi Cazibe, Alemin Kralı, Kalbim Seni Seçti gibi dizilerde bölüm oyunculuğu yaptım. Daha sonra ortamı sevmedim, çekindim. Tam başladım derken uzaklaştım bir süre, daha sonra Türkiye Artistini Arıyor adlı tiyatro yarışmasına başvurdum ön elemeleri de geçtim ama yarışma iptal oldu. Hamdi Alkan jüri üyesiydi, aklında kalmış olacağım ki bir gün beni aradı, TNT'de Arka Sıradakiler'e tekrar başlayacağını ve benden Van depremini yaşamış, ailesini depremde kaybetmiş "Gülüm" karakterini canlandırmamı istedi. 24 bölüm oynadıktan sonra şunu anladım; Eğer sen kendini bilirsen, dualarını da eksik etmezsen işte o zaman kendini koruyabiliyorsun. Yani ortamdan çekinmene gerek kalmıyor çünkü kendinden emin oluyorsun. Kendinden ödün vermeden ilerlemek hakikaten çok zor. Belki de bu yüzden yavaş ilerliyorum ama olsun, böylesi daha iyi, ben böyle mutluyum. Arka Sıradakiler'den sonra TeknoSA reklamında Dişi Arda oldum, ardından Kotex reklamı (2013) çektik. 2013 yılında Kotex'ten sonra Muhteşem Yüzyıl Ayşe Hatun için görüşmek istedi ve anında kabul ettim. 14 bölüm de orada yer aldım. Bu dönemde biraz daha tanılırlığım arttı. Daha sonra Çılgın Dersane 3 filminde "Merve" karakterini canlandırdım. Tam yeni bir diziye başlayacaktım ki Survivor çıktı. Diziyi kabul etmedim, çünkü 2 senedir Survivor için görüşüyorduk. Muhteşem Yüzyıl devam edince gidememiştim ama 2014 için gelen dizi teklifini geri çevirip hayalim olan Survivor'a gittim. Gider ayak da menajerim aradı; "Döndüğünde ilk başrol filmimizi çekiyoruz!" müjdesini verdi ve geldikten sonra Figüran filmini çektik. Filmden sonra dizi yapacaktık ama içime sinmemişti, şu an devam eden bir diziye bir süre konuk oyuncu olacağım, ardından Ocak ve sonrası için projelerimiz var. Hayırlısı olsun, bakalım... :-)



4. Hangi dizilerde yer aldın ?

Umut Yolcuları, Yahşi Cazibe, Alemin Kralı, Kalbim Seni Seçti (bölüm oyuncusu) Arka Sıradakiler, Muhteşem Yüzyıl (ana cast)



5. Survivor hayatında neleri değiştirdi ? Sana olan faydaları neler ?

Survivor'a nasıl gittiysem öyle çıktım açıkcası. Pek bir şey değiştirmedi ben de. Sadece yemek durumlarında daha dikkatliyim, mesela tabağımı evdeyken bembeyaz yapana kadar sıyırıyorum! :-) Bir de önümdeki her şeyden tok dahi olsam bir kaşık bile olsa tatmak istiyorum, sanki başka zaman yiyemiyecekmişim gibi. Bana olan en büyük faydası kuşkusuz artık Serenay Aktaş'ı insanların tanıması. Daha önce birçok projede yer almama rağmen "bir yerden tanıyorum ama, pardon sizi nerden tanıyorum? Gülüm sen misin? Sen Ayşe hatun musun?" oluyordu insanlar, yine de tanıyorlardı tabii, yoksa ünlülerde ne işim var? :-) Ama artık iyice tanıyorlar. Direk Serenay diyorlar şimdi.



6. Spor hayatın nasıl başladı ? Sonuna kadar devam edecek misin ?

Allahım nasip ederse devam etmek istiyorum. Kendimi bildim bileli futbol oynuyorum. Hem bebeklerimle oynardım, hem de futbol topu ve silahlarla. Hepsi var.. :-) 15 yaşında lisanslı olarak futbola başladım, 2 sene devam ettikten sonra yarım sene oynamadım, sonra 2 sene daha devam ettim, geçen sene 1207 Antalyaspor'a transfer oldum, bu sezon da ordayım.


7. Yakında Figüran filmi vizyonda olacak. Nasıl teklif geldi set ortamınız nasıldı biraz anlatır mısın?

Evet 28 Kasım'da vizyondayız. İlk olarak menajerimle görüşmüşler daha sonra senaryoyu okuyup ısındım, yüz yüze görüşmeye ofise gittik. Sıcak ve samimi buldum yapımcıyı. Bu çok önemliydi. Hikayesi farklı geldi, ve benim canlandırdığım karakter de bazı noktalarda bana yakın. Sürpriz bir karakter. Set ortamı oldukça eğlenceliydi, yönetmenimiz pozitifti, hikaye zaten pozitif, ekipçe çok eğlendik, bazı yerlerde duygulandık. Darısı seyircilerimizin başına! :-)



8. Görüştüğün dizi projeleri var mı? Hayranlarının ortak sorusu.. Hepsi merak içindeler bende. 

Evet yukarıda da bahsettiğim gibi var, yakında ekranda olacağım da her gelen projeye atlamak yanlış olur, çok dikkatli ilerlemek istiyorum. Hayırlısı neyse o olsun diyorum her zaman...




9. Bir oyuncu olarak nasıl bir karakteri canlandırmak istersin ?

Bu konuda uçlardayım. Vampir olmak istiyorum ben. Ya da şöyle Tomb Raider, Salt tarzı roller. Aksiyon ve maceraya bayılıyorum. Asi, vamplığını kullanan psikopat bir kadın da olabilir. Türkiye'de inşallah böyle karakterler de göreceğiz...


10. Favori parfümün ?

Benim huyum kullandığım asıl parfümü söylemiyorum soranlara, ama ikinci parfümüm Tresor-Midnight Rose. Bu tarz kokuları seviyorum. Ne tatli ne de sert olacak, tam ortası favorim.




11. En son izlediğin yabancı dizi ?

 Revolution


12. En beğendiğin erkek oyuncular ?

Valla ne yalan söyleyeyim öyle bariz olarak beğendiğim, takip ettiğim erkek oyuncu yok. Yabancılarda; Brad Pitt, Johnny Deep, Morgan Freeman, Jim Carrey gibi birkaç isim sayabilirim. Ama yerli olarak oyunculuğunu beğendiğim birçok genç isim var. Bunların en başında Kıvanç Tatlıtuğ geliyor.



13. Sence Aşk nedir ?

Kelimelerle anlatmaya kalktığında sonu gelmez cümlelerinin; Yaşamak lazım...



14. Üç kelime ile Serenay Aktaş ?

 Hümanist, Pozitif ve Hırs.


15. Küçükte olsa sırların var mıdır ?

Elbette var, bir ben bir de Allah biliyor.


16. Survivor bitti yarışmadan görüştüğün isimler var mı?

Genel olarak her zaman görüştüğüm kimse yok açıkcası, mesela yürüyüşte Akın'la denk geldik, selamlaştık, buraya yazmadığım bir isimle de karşılaşsam onunla da selamlaşır, konuşurum. Ama Duygu, Yiğit, Gökhan, Eda, Berna, Turabi ile Survivor sonrası da çok kez konuştuk.




17. Son olarak seni seven hayranlarına bir şeyler söylemek ister misin ?

Onların yeri ben de çok ayrı. Allah razı olsun hepsinden ve başımdan eksik etmesin diyorum her zaman. İyi ki varlar, destekleri inanılmaz, ve her zaman hissettiriyorlar. Düşünsenize hiç görmeden destekliyorlar sizi, bazen yazılan güzel şeyleri FAV-RT yapıyor olarak algılanıyor olabilir ama bunları yapmamın sebebi onları gördüğümü belirtmem. Bir karşılık alıyorlar ve mutlu oluyorlar. RT-FAV yapmasam da boş zamanlarımda sürekli yazdıklarını okuyorum 2. ailemin, hiç gitmesinler sol yanımdan...

8 yorum:

Unknown dedi ki...

sen gitmezsen bizde gitmeyiz meleğimmm...

Adsız dedi ki...

Herseyin hayırlısı olsun dinin ve ahiretin hayatın için allahım seni şeylerden korusun

Adsız dedi ki...

Rica etsem sonra tekrar Serenay Aktaşla röportaj yapar mısınız? Güzellik sırlarını,makyaj malzemelerini ve hangi parfümü kullandığını merak ediyorum. :)

Adsız dedi ki...

Seni çok seviyorum Sero.her şey anneler için

Yasemin dedi ki...

Serenay 'ım terbiyeli saygılı hırslı bir o kadar da başarılı Survivor yarışmacısı seni iki yıldan beri tanıyorum ve yarışmada Kıbrıs 'ı herkesten daha çok hakkediyorsun inşallah seni Kıbrıs'ta görür tüm hayranların Allah sana yardım etsin yolun o güzel yüzün ve gülüşün kadar güzel olsun meleğim :D :))))

Yasemin dedi ki...

Serenay abla seni iki yıldan beri tanıyorum çok güzel tatlı saygılı hırslı bir o kadar da başarılı bir yarışmacısın inşallah Kıbrıs'taki son dört koltukta sen de oturursun o duyguları sen de tadarsın ne olursa olsun her zaman seni çok seven bir ailen daha var Galatasaray'lı tatlı kız Serenay :)))) #annelerbastacidir

Sevgi dedi ki...

Anneler baş tacıdır seni seviyoruz sero :D

Adsız dedi ki...

seni seviyorumz

Yorum Gönder