Have an account?

Elife Yılmaz Röportajı



Radyoların Kraliçesi deyince akla sadece bir isim gelir...
Elife Yılmaz...
Onunla çok özel röportaj yaptık...
Sorulmayanları sordum... Aşk üzerine konuştuk...
Keyifle okuyun...

SON SÖZÜ AŞK MI?

Xoxo
Dedikoducu Çocuk



1. Kısaca Elife Yılmaz kimdir ?

Tarsus’lu bir ailenin ilk çocuğuyum. 5 yaşında babamı kaybettikten sonra daruşşafaka lisesi sınavını kazanarak istanbula geldim. 8 yıl yatılı okuduktan sonra yurtdışı planları yaparken kendimi radyocu olarak buldum.




2. Radyo ile ne zaman tanıştın ?

Profesyonel basketbol hayatımı bır sakatlık nedeniyle sonlandırdıktan sonra radyoculuk hayatım başladı. 



3. İlk yayın heyecanını hiç unuttuğun oldumu? Yoksa hergün o heyecanı yaşıyor musun?

İlk yayın heyecanımı unutmam asla mümkün değil. NR1 fm’de pazar sabahı saat 09:00’da idi. Hergün o
heyecanı yaşamıyorum tabi ki ama hergün yayına aşkla başlıyorum.




4. Radyolar’ın Kraliçesi olmasaydın ne iş yapıyor olurdun?  Bildiğim kadarıyla dizi teklifleride var. Oyuncu 
 olmayı hiç düşündün mü?
Bu sektörde radio dışında bir hayalim olmadı ama radyocu olmasaydım da kesin bu camiada keşfedilirdim.    ( hahahahahhaha)

    


5. Küs olduğun isimler (sanatçılar) ile yayın yaptığın olmuşmudur? Yada zorunda kalmışlık diyelim buna.

Küs olduğum hiç bir isim yok. Herkes ile çok keyifli programlar yaptım.





6. En çok hangi sanatçı ile yaptığın yayından keyif aldın?

Bütün programlarım benim için çok özel ve keyifliydi ama Sinan Akçıl’ın doğum günümde programıma   
konuk olması sürprizlerle dolu ve unutulmaz bir gün yaşamama neden olmuştu.




7. Gelelim aşk`a seninle aşk üzerinde konuşmak istiyorum. Sence aşk nedir kraliçe ?

Aşk ilahi teslimiyettir. Önce kendine aşık olmaktır. Sonrasın da bir başkasına aşık olabilirsin. Aşk ait 
olmaktır.



8. Her zaman aşk kazanır mı? 
    
Aşkta kazanmak diye bir şey yoktur. Aşıksan zaten kazanmışsındır.



9. Karşılıksız aşk`a tutulduğun olmuş mudur?

Hayır. Hiç olmadım. Kolay aşık olabilen biri değilim.




10. Arkadaşlıktan aşk doğar mı?

Hiç yaşamadım ama yaşayanlara tanık oldum.









11. Radyoların kraliçesi evlenmeyi düşünmüyor mu? Aşk’ı için kariyerinden vazgeçer mi? 

Evlilik tek başınayken düşünülecek birşey değil. Aşk düşündürür onu. Yıllardır hep kariyer dedim ama artık   büyük konuşmuyorum...



12. Bir erkekte öncelikle nelere dikkat edersin ? Neler seni etkiler ? 
    
Arabesk dinlemesine,sahiplenmesine dikkat ederim maço olmalı. Başarıda beni etkiler. 



13. İstemem hakkımı helal ettim dediğin kişiler oldu mu?
      
Hiç olmadı kimsede hakkım kalsın kimseninde bende hakkı kalsın istemem.



14. Sence Pop`un kraliçesi kim ?

Kesinlikle Sezen Aksu !



15. Favori parfümün ?

Şuan kullandığım parfüm ama ismini söylemiyorum  



16. En beğendiğin dünya starları ? erkek/kız
      
Jennifer Lopez / Adam Levine (Maroon5)



17. Bu soruyu cevaplamadan önce dinlediğin en son şarkı nedir ?

 Sıla’nın Yeni albümü (Yeni Ay)




18. Radyo’da yayına bağlanıp aşkını ilan eden oldu mu? Bu tarz olaylar sık sık başına gelir mi ?

Yaşıyorum tabii ki; Hemen Hemen her gün aşk ilanı ile karşılaşıyorum. Evlilik teklifi edenlerin sayısıda 
her geçen gün artıyor.




19. Radyo dışında bir günün nasıl geçer?

Radyo hariç çoğunlukla genellikle evdeyimdir. Zamanımın çoğu ibadet ederek geçiyor en büyük zevkimde kızlarla STARBUCKS!  




20. SURVIVOR’dan teklif gelse cevabın ne olurdu? Böceklerden korktuğunu biliyorum bence senden       
      Survivor olurdu. Sence ?
    
Reel hayatımda evet bir survivor’ım...  Katılmamı öneren çok oldu ama hiç katılmayı düşünmedim.

   
  


21. Dedikodu yapmadım diyebilir misin ?

Diyemem. Zararsız iyi niyetli dedikodu yapmışımdır.



22. Son sözün aşk mı?

Ilk aşk ile doğduysak son sözümüzde AŞK olmalı.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Elife Yılmaz bu isim epeydir hayatımda.

2010 yılının başlarıydı kulaklık ile telefondan iş çıkışı serviste radyo dinliyorum ve frekansları dolaşıyordum.Bir ses duydum bir frekansta biraz dinlemek istedim.Dinledikçe beni çeken bir şey olduğunu hissettim ve o frekansta kaldım.Bir samimiyet,bir sıcaklık bir neşe bir büyük enerji içinde buldum kendimi.Sonrasimi o gun bugundur Elifeyi dinliyorum;)
Elife bazen asidir haksizliga tahammul edemediginden.Bazen deli doludur etrafa sarar laf atar guldurur hep eglenceli oldugundan.
Bazen duygusal olur olaylara duyarli oldugundan.Bazen hasta olur sesi cikmaz yine konusur meslegine olan askindan.Bazen sarki mirildanir gonulden geldiginden.Bazen bagirir durur nesesini yasayabildiginden.Kimi zaman dostane kimi zaman abla kimi zaman kardes olur sevenlerine.Emine Sultan kizi o;)Dinleyicilerinin ise melegi kralicesidir.
Elife muzikten iyi anlar.Yorumcudan, besteciye ,yazarindan, aranjorune herbirini ayri ayri gozlemler oyle yansitir mikrefonundan herkeze..Bu yuzden her daim yanindadir sanatci dostlari.Sarki listelerini ozveri ile hazirlar bu yuzden hep vardir dinleyici sevenleri.
Maneviyat dolu yuregi vardir iyi kalpli ve sabirlidir.Herdaim dobra her daim samimidir.Karsisindakini kirmadan ne soylegecegini iyi bilir.
Askida yasar, bazen sarkilarda,bazen bir cocukta,bazen dinleyicilerde bazen annesinde bazen dostu ile en cokta mikrefon basinda...
Anlatmak yetmez yasamak lazim denilir ya.Onun icin Elifeyi dinlemek lazim;) Kardesim olsa bu kadar severim.Iyiki o an o frekansta kalmisim.Bana yeniden sarki soyleten radyo dinleten kadin;) Aaa buda bir sarki sozu degilmiydi:)
Bende bu zaman zarfinda Elifeyi boyle tanidim.Bugune kadar dinledim.Sosyal agdanda sıkı takipcisiyim.Herkeze Elifeyi dinlemeyi siddetle tavsiye ederim tanimalarini dilerim..
Sevgiler Cansel..;)

Yorum Gönder