Have an account?

Deniz Baysal Röportajı



Ekran`ın sevilen yeni yeteneklerinden Deniz Baysal ile röportaj yaptık...
Yakında yeni dizisi Aşk,Ekmek ve Hayaller ile ekran karşısında olacak...
Keyifle okuyun...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk



1.Deniz Baysal kimdir? Kendinden biraz bahseder misin? 

5 nisan 1991de İzmir'de doğdum. Ailenin en küçüğüyüm. Çok gülen biriyim. Bazen çok konuşurum bazen kendime kapanırım. Kendimi tanımlama konusunda pek başarılı değilimdir, bu soru arkadaşlarıma sorulsa daha iyi :)



2.Oyunculuk kariyerin nasıl başladı? 

İlkokul 4. Sınıfta okul tiyatrosuna başladım. Hocam Zekariya Hocalar'ın da isteğiyle Karşıyaka Belediye Tiyatrosunda 10 yıl boyunca oyunculuk yaptım. 3yıl önce Zekeriya hocam beni oyunculuk ajansına yazdırdı.İlk olarak Bitmeyen Şarkı'da ufak bi rolüm oldu. Sonra Derin Sular'la birlikte macera başladı...





3.Derin Sular , Gossip Girl tarzındaydı hatta benzerlik vardı nasıl dahil olmuştun projeye?


Ajansımdan beni aradılar ve İzmir'de yeni başlayacak olan bi proje olduğunu söylediler. Görüşmeye gittim. 4. Görüşmede Derin Sular'a ben de dahil oldum. Çok önemli benim için. Hem ilk gözağrım, hem de okul gibiydi benim için.



4. Kayıp Şehir hakkında düşüncelerin nelerdi? 

Kayıp Şehir'i başından beri izleyenlerdendim. Annemle izlerken 'keşke sen de oynasaydın Kayıp Şehir'de.' Derdi. Hep özenerek izlemiştim, herkes çok başarılıydı. Annem nasıl dua ettiyse, ben de dahil oldum :)




5. Yer aldığın projeler hayatına neler kattı?

Hepsinin yeri ayrı bende. Gerek oyunculuk gerekse hayatıma kattığım insanlar açısından herbiri beni bi adım ileri götürdü. Bu zamana kadar istemediğim, sıkılarak gittiğim hiçbir proje olmadı. Kendimi şanslı hissediyorum...




6. Yakın zaman da Aşk,Ekmek ve Hayaller adlı kore uyarlaması dizi ile ekranlarda olacaksın. Diziden ve karakterinden kısaca bahsetmen mümkün mü?

Şimdilik şunu söyleyebilirim ki; oynadığım her karakterden farklı olucak. O yüzden benim için çok önemli. İzleyicimizin, 'Aşk, Ekmek, Hayaller'den çok etkileneceğinden eminim.





7. Set ortamınız nasıl. Kadroda çok iyi isimler var onlar ile çalışmak nasıl bir duygu? 

Setimizde herkes çok uyumlu, pozitif, çalışkan ve sıcakkanlı. Gerçekten de çok iyi, kendini kanıtlamış, çok saygı duyulan oyuncularla çalışıyoruz. Onları izlemek ayrı bir duygu. Hayranlıkla izliyoruz...





8. Kore dizileri hakkında fikirlerin neler?

Ben seviyorum çünkü tam Türk izleyicisini çeken hikayeleri var. Hatta 'bread, love and dreams'e baktığımda, 'burda bir hata var, Türk dizisi olmalıymış en başta!' Demiştim :)



9. Dizi süreleri sencede çok uzun değilmi? Kaç saat çalışıyorsunuz? 

Kendi adıma söyleyebilirim ki, ben çalışmayı çok seviyorum. Setteyken her derdini unutan biriyim. 'Yarın setiniz yok' dediklerinde çok üzülürdüm, tuhaf tuhaf bakarlardı bana :)



10. Favori parfümün? 

Victoria's Secret / Moonlight Dream




11.İlerde hangi oyuncu ile başrol olmak isterdin ? Yada hayal ettiğin bir oyuncu varmı? Yerli/Yabancı 

Açıkçası hiç düşünmedim. Çünkü benim için önemli olan, karşımdaki oyuncunun işine olan saygısı. Umarım hep böyle oyuncularla oynarım.




12. Severek takip ettiğin diziler ? 

Kayıp, Merhamet, 1 Erkek 1 Kadın, American Horror Story, Dexter ( ben daha 3.sezondayım :) )




13. En beğendiğin erkek oyuncu?

Kendisini zaten beğeniyodum ama GARAJ oyununu izledikten sonra daha bir takdir ettim. Enis Arıkan.


14. Günlük hayatından biraz bahsetmeni istiyorum. Bir günün nasıl geçer? 

Ruh halime göre değişir. Bazen sürekli arkadaşlarımda vakit geçirmek isterim, tüm günüm onlarla geçer. Bazen evde tek başıma olmak isterim, televizyon izlerim, çok kitap okurum, yemek yapmayı çok severim. Ara sıra tek başıma çıkar, saatlerce yürürüm.



15.Üç kelime ile Deniz Baysal? 

Sınırları sevmediğim için kendimi üç kelime ile sınırlandırdığımı düşünemedim açıkçası. Bu soru hakkında çok düşündüm ama cevaplayamayacağıma karar verdim. :)


16. Dedikodu hayatımızın içinde hiç dedikodu yapmadım diyebilir misin? 

Diyemem tabiki. Ama emin olmadığım şeylerden konuşmaktan hiç hoşlanmam, kimseyi de konuşturmam. O konuda katı bi insanım. Sonuçta kimse kendisi hakkında yalan konuşulmasından hoşlanmazken, kendisi nasıl başkası hakkında konuşabilir?


17. Beni takip ediyorsun . Benimle ilgili görüşlerin neler? 

Beni bildiklerinle her zaman şaşırtıyorsun. Haksız olduğun çok nadir. Takipteyim dedikoducu :)



Beni kırmadığın için teşekkür ederim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

cok tatlısın ve cok güzelsin seni cok beyeniyorum umarım furkan andıçla cok mutlu olursun bir ömür boyu beraber olursun cünkü cok yakışıyorsunuz kacak gelinleri severek izyorum cok güzel ekipsinizsizi cok beyeniyorum size iyi calışmalar böyle devam edin

Yorum Gönder