Have an account?

Günahın Neydi Günahkar ?



Günahın neydi be günahkar ?
Arabesk müzik eşliğinde düşüncelerimi yazayım dedim...
Düşünüyorum yayın hayatına biraz daha erken mi başlasaydı acaba. Yine böyle olur muydu bilemedim.
Günahkar ekip işiydi. Yapımın`dan ekibine hepsi önemli ve kıymetli insanlar...
Böyle tatlı ekibin işinin kısa zamanda bitmesi üzücü... Ah bu ratingler...
Sistem o kadar yanlış ki... Ne yani Günahkar izlenmedi mi ?  Hiç inanmıyorum...
Bu sistem yüzünden kaç dizi böyle erken veda etti...
Güzel dizilerin ömrü kısa olur diye kendimi avutmak istesem de üzüldüm... Hikayenin ilerisini merak ediyordum... Neyse...
Her şey kader kısmet... Günahkar`ın ömrü bu kadarmış...
Sistem kısa zamanda değişir umarım...
Günahsız Günahkar hafızalarımıza kazındı...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok iyi bir diziydi.Saçma dizilerin reytingleri bile yüksekken bu kadar aşağılarda olması şaşırtıcı

Yorum Gönder