Have an account?

Ölüm , Aşk ve Entrika Muhteşem Yüzyıl`da Bitmez...



Biraz ara vermiştim...
Boşladım evet biliyorum dedikoducular...
Ama inanın bana kendi yoğunluğum arasında kaybolu verdim...
Bazı dizilerden tüyo vermeyi unuttuğumu anladım...
Muhteşem Yüzyıl neden olmasın...
Bugün şehzadelerin karşı karşıya geldiği bir sahne çekilmiş...
Şuan çekilen bölüm 136...
Haftalar önce 136 Şehzade Bayezid ölüyor demiştim... Değişiklik olmuş...
137 de gidici...
Dizide yavaş yavaş sona geliniyor...
Bu projenin üzerine proje tanımam...
Avrupa standartlarının üzerinde bir iş oldu... Tims yapımı kutlamak gerek... Kimse herhalde bu kadar iyi bir proje beklemiyordu...
Neyse yarın akşam acıklı bir bölüm olacak... Hürrem Sultan ölüyor...
Fragmanları bile gözlerimin dolmasına sebep oldu...
Acıklı konuları geçelim...
Bazı duyumlarıma göre Hürrem`in ölümünün ardından Nurbanu Sultan hemen entrikaya başlayıp boş kalan taht`ın yeni sahibi olacak... Böyle duyumlarım var... Yani yine kurnaz işler entrikalar devam ediyor...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk

0 yorum:

Yorum Gönder