Have an account?

Sana Bir Sır Vereceğim Bitiyor



Aslında çok üzüldüğüm bir olay bu...
Çünkü bu diziyi farklı buluyorum kalitesi bana göre çok farklı güzel sevdiğim bir dizi...
Açıkcası bittiğini dün duydum ve Twitter`da bahsettim ancak fanları inanmadılar hakaretler edince silmek zorunda kaldım...
Bir önceki bsk haberime bakarsanız ekrana "üç dizi veda ediyor" cümlemi görürsünüz... Diğer diziden bahsetmeyeceğim...
Bugün ise gazetelerde iki köşe yazarıda yazınca bende yazayım dedim ama biliyorsunuz ki ben zaten dünden biliyordum hatta yazıp geri silmiştim...
Sana Bir Sır Vereceğim ekranlara veda ediyormuş...
Bana gelen bilgi dün buydu 4 bölüm kalmış... Bu demek oluyor ki 60 dakikadan 8 bölüm yani 2 ay kadar ekranda olacak...
Umarım fikirler değişir oranları dahada artar...
Fanları üzülmesin seveni çok...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sana bir sır vereceğim ile ilgili tek bir haber yayınlamışsınız o da finele giriyor haberi fox tv bizzat twitter da bu haberlerin doğru olmadığını söyledi .. size kızmıyorum .. ama aytil aşkı ve sbsv ailesi ile ilgili daha çok paylaşımda bulunursanız seviniriz :))

Yorum Gönder