Have an account?

Yeni Bir Tüyo... Özel !


Bölümün ardından 2 saat geçti ve ben farkımı göstermek için tüyoyu paylaşayım...
Bunlar bana inanan kaliteli takipçilerim için...
Diğerleri umrumuzda değil...
Başlıyorum...
Mehmet,Ferihayı hastaneden kovuyormuş...ama feriha hastane kapısından ayrılmıyormuş...Leventciğim devreye giriyor ve mehmete kızıyormuş...
Ferihanın beklemeye hakkı olduğunu söylüyormuş...
Gazetelerde çıkan haberlerden dolayı otelde müşteri azalınca Ünal Sarrafoğlu Rıza`ya dava açıyormuş...Bunu duyan Emir sinirleniyormuş ve Ünal, Sanemlerin evindeyken Emir oraya gidip babası ile ile tartışıyormuş...
Cansu ise Emir`i karşısında görünce döndüğünü düşünüp seviniyormuş...
Ayrıca Feriha evden kaçıyormuş...Kaçtığı yer ise hastaneymiş babasının başında ağlamaya kaçmış...Emir ise meraklarda...
Şimdilik bukadar...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk

7 yorum:

Adsız dedi ki...

süpersin ja

Adsız dedi ki...

sen supersinn, kaliteni takdir etmeliler!!:D

narima dedi ki...

merhabalar
tuyoların ıcın tesekkurler....ama vuslat ıle ılgılı salladım demıssın.ne olur sallama.senın verdıgın tuyolara cok deger verılıyor.ve emır ıle ferıha ıle ılgılı herseye onem verıyorlar.

Adsız dedi ki...

ya bu kız evlendiğini saklayacakmı?

Adsız dedi ki...

ahh feriha bunu bize yapma be kızım emirle evlendiğini cümle alem duysun

Pnr dedi ki...

Çok çok öptük. :D Sağol, süpersin! :)

Adsız dedi ki...

Of Feriha sıktın ya çocuğu hep merakta bırakıyosun olm ! Yalan Dünya'yı netten izlerken daha çok eğleniyorum valla afk izlerken sinirlerim bozuluyo....

Teşekkürler Dedikoducu Çocuk :)

Yorum Gönder