Have an account?

Küçük Sırlar`ı Özleyeceğim


Bunu yazmak benim için zor oldu...Şu sıralar Greys Anatomy dizisini çok fazla izlediğimden duygusal ve üzüntülü modumdayım...
Set dedikodular...
Sert bir kahve gibi...
Küçük Sırlar en sevdiğim diziler arasında yerini aldı...Böyle proje asla harcanmamalıydı...Neyseki harika oyuncular kazandırdı ekranlara...
Arzu karakterini fazla sevmezdim artık seviyorum...İpek Karapınar rolünün hakkını verdi onun piskopat halleri dışında eğlenceli komik halleride vardı...
Sevdim gerçekten...
Şimdi Zehirli Sarmaşık adında dizide oynayacak...Fragmanı görünce tuhaf oldum...Üstelik fakir biri rolünde...Dedimki Arzu sana neler oldu...Biriciğe mesaj atıyım seni bu rüyadan uyandırsın...
Farklı oldum onlar Küçük Sırların oyuncusu başka dizide olamazlar demek isterdim...
Üzücü nasıl alışacağım...Tabi ki dedikodu yaparak...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk

0 yorum:

Yorum Gönder