Have an account?

Adını Feriha Koydum Sezon Finalinde Neler Olacak !Özel


Adını Feriha Koydum çok başarılı bir dizi...
Oldukça seviyorum...Kadro mükemmel...
Med yapım güzel bir dizi yapmış gerçekten...Sezon finalinde herkes neler olacak diye merak ediyordur...Güzel bir sezon finali olacak diye düşünüyorum...
Hatta duyduğuma göre sezon finalinde Emir Feriha`ya kar altında evlenme teklifi yapacakmış...Ben böyle duydum...
Sizce Feriha kabul eder mi?Cevabınıda duydum...
Feriha kalkıp gidicekmiş...
İzleyin izlettirin güzel sezon finali olacak...
Med yapım başarısı...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk

4 yorum:

Adsız dedi ki...

feriha söyle artık kurtul hem siz neden gerçekte çağatay ulusoy ile sevgili değil siniz?

Adsız dedi ki...

feriha söledi bakalım emir ne yapacak kesin cansuya yaklaşır mehmet asln diziye girince o da ferihaya yaklaşır ama feriha arkadaş olarak sanar mehmet aslan ise emirin karşısında ise sevgili gibi davranır vs. vs.yani anlicanız heyecanlı sezon bizi bekler behlük kaçar bysssssssssssss :D

Adsız dedi ki...

birbirinize çok yakışıyorsunuz şimdiden mutluluklar

Adsız dedi ki...

sizi çooooooooooooooook seviyorum

Yorum Gönder