Have an account?

Pascal Nouma Diskalifiye Oldu


Adada kavga haberlerini paylaşmıştım...
Gerçekten olmuş...
Daha sonra yani yarınki gösterilecek olan ödül oyununda Pascal ile Nihat arasında gerginlik olmuş...
Zaten bu olaydan önce bilinmeyen üç olay daha vardı...
Pascal Nouma Nihat Doğanın üzerine yürümüş ve tekrar kavga olmuş...
Zaten fragmanlarda da var...
İkili aynı adada yaşadıkları için daha fazla sorun olmasın diye Pascal Nouma yarışmadan diskalifiye olmuş...
Hayranları çok üzgün...
N...nin neden gönderilmediği çok belli...
Rating desem...
Pascal Nouma istanbula gelince konuşacağım demiş...
Ve hiç kimse benim ve arkadaşlarım hakkında konuşamaz,konuşturmam demiş gerekli açıklamalarıda istanbula gelince yapacakmış...
Üzüldüm...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bütün bunlara sebep ebru destandır çok kötü insanları birbirine düşüren bir kadın

Yorum Gönder