Have an account?

Gossipce...

Dedikodu çevremizde ne kadar çok var değilmi?
Biliyorum dedikodusuz vaktimiz yok...Seviyoruz aslında...
Gossipce kulağa hoş geliyor...
Neler duydum neler...Neler dönüyor bir bilseniz...
Masumları koruyalım bu sefer...
D...sevgilisiyle barışmış...Zaten yakışıyorlardı...Ayrılmasınlar artık...
Geçenki kavga neymiş öyle...
Diyorum ya Twitter herşey oldu artık...
İnsanlar kavgalarını bile Twitter`a taşıdılar...Twitter ile insanları tanıyın...
Çakma C...yeni planlar peşinde...
S...nin Nutella aşkı...Çok seviyorlar birbirlerini...Her gece her gece yeter ama dişlere yazık...
E...neler yapmış...Kıskançlığından bir oyuncuyu kadrodan çıkartmış...
Kimseye sırrını verme...Yoksa duyulur...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
edikoducu Çocuk

0 yorum:

Yorum Gönder