Have an account?

Çağlar Sayın Röportajı



Çağlar Sayın ile röportaj yaptık...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk

Çağlar Sayın kimdir?
9 Aralık 1984 Manisa doğumluyum. Tam bir yay burcuyum. Üniversiteye başlayana kadar Manisa'da büyümeme rağmen
aslen Mardin, Savurluyum. 2004 yılında girdiğim İstanbul Teknik Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü'nden 2010
yılında mezun oldum, fakat aklımda ve kalbimde hep oyunculuk vardı. Okulumun zorluğu nedeniyle malesef oyunculukla
öğrencilik zamanımda yeterince ilgilenemedim. Okulu da bir defa başladığım için bitirmek istiyordum. Üniversitenin son senesinde Ayla Algan ve Burak Aksak'dan kamera önü oyunculuğu
dersleri aldım ve bol bol kitap okuyarak, oyun izleyerek ve büyüklerimden yardım alarak oyunculuğumu olabildiğince
ilerletmeye çalıştım.

Oyunculuğa nasıl başladınız?Aslında 13 yaşındayken ortaokulda çıkardığımız bir oyunla oyunculuğa adım attım diyebilirim. O günden sonra da
kopamadığımı söylesem çok doğru olur. Küçük yaştayken meslek seçimi konusunda çok kararsız olduğum bir gün
"bütün meslekleri seçebileceğim bir şey olmalı" diye yakındığımda aklıma hepsini yapabileceğim oyunculuk mesleği geldi
desem yalan olmaz. Ayrıyetten aktör olan amcam Nebil Sayın'ın da bu mesleği seçmemde büyük katkısı olmuştur.
2009 yılı Aralık ayında Tümay Özokur'un beni ajansına kabul etmesiyle (ki iyi ki etmiş işini
profesyonelce yaparken bir o kadar da içten olan bir ajans) dizi görüşmelerine ciddi olarak gitmeye başladım.
Profesyonel anlamda da Doktorlar dizisi ilk oyunculuk deneyimim. Fakat kendime oyuncu diyebilmem için önümde daha
çok çok uzun bir yol olduğuna inanıyorum.




Oyunculuk dışında neler yaparsınız?Spor ve bilgisayar oyunlarına bağımlıyım desem yalan olmaz. Sporcu aileden geldiğim için de sporla büyüdüm diyebilirim.
Fiziksel ve zihinsel açıdan sporun insanı geliştirdiğine inandığım gibi ahlaki yönden de spor yapana çok şey kattığına
inanıyorum. Galatasaray taraftarıyım ve maçları olabildiğince kaçırmamaya özen gösteriyorum. Türkiye liginin yanı sıra
Avrupa'da İspanya ve İngiltere liglerini de elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum. Sette sahne aralarında kitap
okuyorum ve eve geldiğimde eğer vakit bulabilirsem gitar çalıyorum. Arkadaşlarımla uzun ve keyifli sohbetler yapmak
da en büyük zevklerimden biridir.

Doktorlar dizisinden nasıl teklif aldınız?Çekimlerden bir gün önce Tümay Hanım beni arayarak Doktorlar dizisinde intern-doktor rolü olduğunu ve
oynayıp oynamayacağımı sordu, ben de seve seve büyük bir heyecanla kabul ettim. Ertesi gün de çekimlere başladık.

Dizideki karakterinizden biraz bahsedermisiniz?
Dilhan karakteri aslına bakarsanız bana zıt bir karakter diyebilirim. Fazla kimseyle muhattap olmayan, insanlara tepeden bakan,
çok konuşmayan (ki ben konuşmadan duramam), burnu havalarda, diğer bir deyişle "cool" bir karakter; fakat Dilhan bütün
bunlara rağmen özünde iyi bir karakter. Dilhan'ın bunların dışında içinde sakladığı sevimli ve sevgi dolu bir yönü de olduğunu
düşünüyorum.

Set ortamınız nasıl?
Set ortamımız harika, inanılmaz eğlenceli ve herkesin işini layığıyla yaptığı bir set. İlk deneyimime böyle bir sette
başladığım için kendimi çok şanslı hissediyorum.

Doktorlar yeniden çekiliyor ve kadrodasınız bu nasıl bir duygu?
Doktorlar dizisinde olmak inanılmaz bir duygu, daha önce tvde izlediğim dizinin jeneriğinde kendimi görmek çok heyecan verici oldu.
Özellikle de kadrosunda bulunan Cemal Toktaş, Nergis Öztürk gibi beğenerek takip ettiğim isimlerle çalışma şansını yakalamak
benim için bulunmaz bir hazine diyebilirim.

Dizinin ratingleri sizce nasıl?
Dizinin ratingleri aldığı tepkilere bakılacak olursa iyiye ve daha iyiye doğru gidecek yönde.

En sevdiğiniz oyuncular kimler?
Brad Pitt, Haluk Bilginer, Moritz Bleibtreu, Kemal Sunal, Rober De Niro, Cemal Toktaş, Hugh Laurie, Jim Carrey, Ayla Algan gibi
isimler izlerken büyük keyif aldığım isimlerden sadece bir kaçı.

İzlediğiniz diziler varmı?Yerli/Yabancı
How I Met Your Mother adlı diziyi sürekli takip ederim. Bitene kadar da Lost'un fanatik bir takipçisiydim :) Birde House M.D.

Favori parfüm?
Sürekli değiştirdiğim için spesifik olarak bir isim veremem.

En sevdiğiniz renk?Koyu yeşil rengini hep sevmişimdir. Mavi de beni rahatlatan renklerdendir.

Sizce aşk nedir?Aşk kelimelerle tarif edilebilecek bir şey değildir. İnsanın duyduğu kokuların ve tattığı yemeklerin tadı değişiyorsa muhtemelen
aşk kimyasıyla oynamaya başlıyor demektir :)


Kendinizi üç kelime ile tanımlayabilirmisiniz?Açıksözlü, maceraperest, şefkatli.

Bir gününüz nasıl geçer?Çekim olduğu zaman hemen hemen tüm günüm sette geçer. Onun dışında dinlenerek, arkadaşlarımla eğlenerek, film izleyerek ve spor yaparak geçer.
Ayrıca vaktim varsa yemek yapmaktan da büyük keyif alırım.

Sevgiliniz varmı?
Kız arkadaşım şu ara yok, olsaydı da ona vakit ayıramadığım için çok yakınırdı sanırım :))

Küçükte olsa sırlarınız varmıdır?
Kendi kendime sır tutmam mutlaka biriyle paylaşmak isterim. Arkadaşlarımın sırlarını da ölene kadar saklarım.

DedikoducuÇocuğu takip ediyormusunuz?
Bundan sonra edeceğim ;)

Bizi kırmayıp röpörtaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.Esas ben, ilgi gösterip de benimle röportaj yaptığınız için çok teşekkür ederim. Sevgiyle kalın...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

maşallah ya!

Adsız dedi ki...

dash gibisin bebisim

bilgin dedi ki...

süper yakışıklı:)

Senaa dedi ki...

Senii sewiorM Kuzennn ♥ :) :)

Adsız dedi ki...

şu aralarda da pis yediliye girdi fatih karakteriyle. çok ilgi çeken bir karakter. bence bir röportaj tazelemenizin vakti gelmiş :D

ayşen

Unknown dedi ki...

seni çok seviyorum hayranınımsenin birine benzetiyorum çok yakışıklısın seni seviyorum<3 <3 .....:D :)

Yorum Gönder