Have an account?

Şebnem Gürsoy Röpörtajı





Şebnem Gürsoy ile röpörtaj yaptık...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk


Şebnem Gürsoy kimdir? Oyunculuğa nasıl başladınız?

Şebnem gürsoy 1964 yılında ankara da doğdu..Değişik illerde eğitimine devam etti..Hacettepe üniversitesinde sosyoloji okurken ankara sanat tiyatrosuna girdi..1982 yılında profesyonel oyunculuğa başladı..uzun yıllar ast ta oyunculuğa devam etti..yine uzun yıllar dublaj ,reklam ve çocuk programları yaptı..Dizilerde oynadı hala devam ediyor.




Hangi dizilerde yer aldınız?

ah ana hanım ana
sıdıka
çatısız kadınlar
şaşıfelek çıkmazı
kasabanın incisi
bizim evin halleri
şifre
unutma beni
kalp ağrısı
melekler korusun
şafak vakti
dostlar pasajı
ilk aklıma gelenler

Sevdiğiniz diziler var mı?

Bazı dizileri çok sevmiştim..
Yedi tepe istanbul
Canım ailem
Çemberimde gül oya..gibi

Yerli/Yabancı dizi izlermisiniz?

Dizi izleyecek pek fazla zamanım olmasada
yabancı dizilerden bazılarını kaçırmamaya çalışıyorum..
dr house ..monk..ve tüm polisiye criminal dizileri..






Günlük dizilerde oynamak zormu?

Günlük dizilerde oynamak zor değil..Ancak alışkanlık yaptığını süreç işi olduğunu ve günlük dizi ritmine alışan bir oyuncunun her zor projede rahatlıkla oynayabileceğini düşünüyorum...Yaklaşık 2500 bölüm süren bir işte çalıştıktan sonra..:))))

Herkes oyuncu olabilir mi?

Oyunculuk çok fedakarlık isteyen ,uzun soluklu bir serüven,kalp işi yani..Herkesin oyuncu olması trend gibi bi iş..Elbette oyunculuk yokuşlarını tırmanmadıkça oyuncu olunmaz..Ekranda görünürsünüz ...
Hepsi bu..oyunculuk dediğim gibi yürek ve azim ve sabır işi..

Günlük yaşantınız nasıldır?

Ben bir anneyim herşeyden evvel..Oğlum efe erkekli 21 yaşında ve Bilkent tiyatro bölümü 3.sınıf öğrencisi..Günlük yaşantım..ev,set,yemek,bulaşık,çamaşır şeklinde sürüp gidiyor..Ama zevkle yapıyorum...Ev hanımlığını da oyunculuğuda anneliğide bayıla bayıla yapıyorum..ve sonra gezmeyi,seyahat etmeyi,,dostlarımla birlikte olmayıda çok severim..

En sevdiğiniz renk?

En sevdiğim renk ..Tüm renkleri çok sevmeme rağmen tercihlerimin hep siyaha yönelmesinden dolayı siyah galiba...



Favori parfümünüz?

Parfümüm Chloe ..SİYAH KURDELELİ olanı:)))))

Kitap okurmusunuz?

İlk okumaya başladığım günden beri okurum..Annemin bize alıştırdığı en güzel şey okumak..En çok roman okurum..Kür şeklinde okurum ama ..bazen hücum doz bazen seyrek..ama hep okurum...

Küçükte olsa sırlarınız varmıdır?

Sırlarım olmazmı?
Başkalarının sırlarını,kendi sırlarımdan daha fazla saklayabiliyorum galiba...:)


DedikoducuÇocuğu takip ediyormusunuz ?

Yeni tanıştık dedikoducu çocukla..Ben dobracı yanımdan dolayı..nasıl geçiniriz diye düşünüyorum..şaka şaka..teşekkür ederim bu keyifli sorulara..sevgiler..

Bizi kırmayıp röpörtaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

şenay hanım sizin oyunculuktaki başarınızı ve güzelliğinizi beğeniyorum

Yorum Gönder